Patriotyzm konsumencki

Najistotniejsze kryteria, jakimi kierują się konsumenci kupując produkty codziennego użytku, to, niezmiennie, ich cena (81%) i jakość (76%). Polskie pochodzenie produktu plasuje się pod tym względem na trzecim miejscu – wskazuje je niemal połowa Polaków (46%). Przez ponad rok grupa respondentów kierujących się tym kryterium podczas codziennych zakupów znacznie się zwiększyła (o 13 punktów procentowych). Zagraniczne pochodzenie produktu było i jest wskazywane w&nbsptym kontekście niezmiernie rzadko.

Patriotyzm konsumencki

Odpowiedzi nie sumują się do stu, ponieważ ankietowani mogli wskazać więcej niż jedną odpowiedź.

Prezentowane dane pochodzą z badania „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanego we wrześniu 2017 roku.

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *